شماره تماس

09377999239

راهنمای انتخاب بهترین جراح پلک

راهنمای انتخاب بهترین جراح پلک-dr-mkhansari

بهترین دکتر متخصص جراحی پلک یا بلفاروپلاستی را چگونه بشناسیم؟



بهترین دکتر متخصص جراحی پلک یا بلفاروپلاستی را چگونه بشناسیم؟ عمل جراحی پلک یا بلفاروپلاستی یکی از عمل های زیبایی است که امروزه بسیار مورد توجه قرار گرفته و می توان گفت بعد از عمل زیبایی بینی یکی از پر طرفدارین عمل های زیبایی به شمار می رود. جذابیت چشم ها در صورت انکار ناپذیر بوده و علی رغم زیبایی و تحت تاثیر قرار دادن جذابیت چهره، اولین عضوی است که با افزایش سن تغییر شکل می دهد.

در سنین بالا روند تولید کلاژن در بدن کند تر شده و حالت ارتجاعی پوست از بین می رود، از این رو پوست اطراف چشم حالت افتادگی پیدا می کند.
علاوه بر افزایش سن افتادگی پلک دلایل دیگری نیز ممکن است داشته باشد که یکی از مهم ترین دلایل را می توان به علت ژنتیکی نسبت داد. بنابراین افرادی که متقاضی انجام عمل بلفاروپلاستی هستند می توانند در هر سنی باشند.

فهرست مطالب

این عمل بسیار ساده است و در دسته عمل های جراحی سرپایی قرار می گیرد و در حالت کلی یک عمل بی خطر با حداقل عوارض به شمار می رود؛ اما در صورتی که پزشک جراح شما بی تجربه باشد می توانند عوارض جبران ناپذیری نیز در پی داشته باشد. بنابراین یکی از دغدغه های مهم بیماران پیدا کردن یک پزشک متخصص و با تجربه است. 

در این مطلب راهنمای شما خواهیم بود تا بتوانید بهترین متخصص جراحی پلک را انتخاب کنید. تا پایان این مطلب همراه ما باشید.

بهترین دکتر متخصص جراحی پلک یا بلفاروپلاستی را چگونه بشناسیم؟-dr-mkhansari

ویژگی های بهترین دکتر متخصص جراحی پلک

در این قسمت از مطلب می خواهیم مهم ترین ویژگی های یک پزشک متخصص برای جراحی زیبایی بلفاروپلاستی را نام ببریم تا انتخاب را برای تان راحت تر کنیم. برای اینکه بیمار بتواند با اطمینان کامل برای عمل بلفاروپلاستی اقدام کند باید پزشک متخصص دارای شرایط زیر باشد:

تخصص و مهارت

تخصص و مهارت مهم ترین ویژگی های یک جراح زیبایی هستند که بیمار می تواند با خیالی آسوده برای عمل جراجی زیبایی پلک اقدام کند. تخصص پزشک که کاملا روشن و واضح است و با یک پرس و جوی ساده می توانید بفهمید پزشک مد نظرتان در این زمینه تخصص کافی دارد یا خیر. اما مهارت و تجربه پزشک چیزی نیست که به راحتی بتوانید متوجه آن شوید. نمونه عمل های انجام شده پزشک می تواند در این باره به شما کمک کند. 

بنابراین سعی کنید در این مورد تحقیق کنید و نمونه کارهای قبلی پزشک را مورد ارزیابی قرار دهید و نمونه های قبل از عمل و بعد از آن را با یکدیگر مقایسه کنید. علاوه بر آن، تعداد بیماران مراجعه کننده و نام و آوازه ای که پزشک در بین مردم به دست آورده است می تواند ویژگی مهمی باشد که انتخاب درستی داشته باشید. 

معاینه کامل و تخصصی

قبل از عمل بلفاروپلاستی لازم است تمامی سوابق پزشکی بیمار به طور بررسی شود تا معلوم شود کاندید مناسبی برای این جراحی زیبایی است. معاینه تخصصی و کامل بدن بیمار نیز باید انجام شود تا مشخص شود که برای انجام جراحی ممانعتی وجود ندارد. این کار را تنها یک پزشک متخصص و با تجربه انجام خواهد، زیرا می داند که با بررسی کامل شرایط می توان نتایج رضایت بخشی را رقم زد. معاینه کامل چشم و پلک ها و همچنین سنجش دقیق بینایی از جمله معاینات مهمی است که توسط پزشک متخصص باید انجام شود.

انتخاب روش مناسب

وضعیت پلک و فرم چشم افراد مختلف با هم متفاوت بوده و میزان افتادگی و چین و چروک اطراف چشم بسیار متغیر است که نیاز به انتخاب روش مناسب برای از بین بردن افتادگی پلک دارد. بهترین پزشک متخصص باید بتواند تشخیص دهد که برای هر بیمار با در نظر گرفتن شرایط، باید از چه روشی استفاده کند تا نتیجه مطلوب و ایده آل باشد. 

در نظر گرفتن سلیقه بیمار و انتظارات او نیز بسیار اهمیت دارد. دو روش جراحی و برش پوست با استفاده از کاتر جراحی و لیزر که امروزه بسیار رایج هستند هر کدام دارای ویژگی هایی است که پزشک باید به صورت واضح و روشن بیمار را با مزایای و معایب هر کدام آشنا کند تا بهترین روش برای جراحی انتخاب شود. 

آموزش به بیمار

بهترین پزشک متخصص، منافع مالی خود را در اولویت قرار نمی دهد و بیمار را به طور کامل توجیه می کند. به طور کامل شرایط عمل جراجی پلک و مزایا و معایب آن را شرح داده و بیمار را کاملا آگاه می کند تا در صورتی که کاندید مناسبی برای انجام این عل نیست از آن خودداری کند. تمام سوالات و نگرانی های بیمار را جدی بگیرد و به آن ها پاسخ دهد.

علاوه بر آن پزشک متخصص لازم است مراقبت های بعد از عمل بلفاروپلاستی را به بیمار آموزش دهد تا دچار عوارض نشود و نتایج آن رضایت بخش باشند.

هزینه منصفانه

یک پزشک زمانی به عنوان بهترین متخصص در بین مردم شناخته می شود که شرایط اقتصادی مردم را در نظر گرفته و یک دسنمزد منصفانه تعیین کند. همیشه پزشکانی که برای بیمارانی که بضاعت مالی مناسبی ندارند دستمزد خود را کاهش داده اند یا به طور کامل از آن صرف نظر کرده اند نام و آوازه ی بسیاری به دست آورده اند. 

بهترین دکتر متخصص جراحی پلک یا بلفاروپلاستی را چگونه بشناسیم؟-dr-mkhansari

عوارض بلفاروپلاستی توسط پزشکان غیر متخصص

اشاره کردیم که جراحی زیبایی پلک در صورتی که توسط یک پزشک متخصص و با تجربه انجام شود یک جراحی بی خطر و بدون عوارض به شمار می رود. در این قسمت از مطلب می خواهیم بررسی کنیم که در صورت که پزشک جراح، تجربه و مهارت کافی را نداشته باشد، بیمار دچار چه عوارضی خواهد شد.

عوارضی که در اثر اشتباهات پزشکی ممکن است به وجود آید ممکن است قابل جبران باشند و با یک عمل ترمیمی بلفاروپلاستی جبران شوند اما در مواقعی می تواند جبران ناپذیر و دائمی باشند.

  • عدم قرینگی پلک ها یکی از مواردی است که در اثر کم تجربه بودن پزشک ممکن است به وجود بیاید که با توجه به وضعیت پلک ها می توان تعیین کرد که آیا با عمل ترمیمی می تواند اصلاح شود یا خیر.
  • عفونت جای بخیه ها یکی از عوارضی است که در اثر اشتباه پزشکی یا رعایت نکردن مراقبت های بعد از عمل توسط بیمار می تواند رخ دهد.
  • به جا ماندن رد بخیه ها و بد فرم حالت چشم و برآورده نشدن انتظارات بیمار از مشکلات دیگری است که می تواند در اثر بی توجهی و کم توجهی به وجود آید.
  • آسیب به بینایی و کوتاه شدن پلک ها و احساس کشیدگی و بسته نشدن آن ها در حالت استراحت نیز از جمله عوارض جبران ناپذیری هستند که ممکن است در اثر اشتباهات پزشکی به وجود آیند.

راهنمای انتخاب بهترین جراح پلک

در این قسمتت از مطلب سعی می کنیم به صورت مختصر مواردی را که در انتخاب بهترین جراح پلک می تواند به شما کمک کند را مورد بررسی قرار دهیم.

استفاده از نظرات دوستان و آشنایان؛ اطرافیان نمونه های واقعی هستند که می توانند انتخاب را برایتان راحت کنند. از آن ها ظرافت انجام عمل و عوارض بعد از عمل و اخلاق حرفه ای پزشک و هزینه و موارد دیگری را برایتان اهمیت دارد را سوال کنید.

پیدا کردن بهترین پزشک متخصص جراحی پلک در شبکه های اجتماعی؛ شبکه های اجتماعی، اجتماع های بسیار بزرگی هستند که می توانید با تعداد زیادی از افرادی که عمل بلفاروپلاستی را انجام داده اند یا متقاضی آن هستند بحث و گفتگو کنید.

تعیین لیست پزشکان مورد تایید و تعیین مشاوره حضوری؛ با مراجعه حضوری به پزشک می توانید شرایط مختلف را با هم مقایسه کنید و بین آن ها انتخاب کنید.

بررسی نمونه کارهای بهترین متخصص جراح پلک؛ بررسی نمونه های انجام شده و مقایسه با فرم قبل از عمل بسیار مفید است.

تحقیقات محیطی در مطب پزشک متخصص عمل بلفاروپلاستی؛ زمانی که برای ملاقات با پزشک در صف انتظار هستید موقعیت خوبی در اختیار دارید تا با ویژگی های پزشک آشنا شوید.

سخن پایانی

در این مطلب سعی کردیم تمامی موارد مهمی را که می تواند در انتخاب بهترین پزشک متخصص جراحی پلک به شما کمک کند را مورد بررسی قرار دهیم. لازم به ذکر است که دکتر خوانساری سال های طولانی است که به عنوان بهتریک جراح زیبایی پلک بر سر زبان ها افتاده و نمونه های بسیار موفقی در این زمینه دارد که در سایت می توانید آن ها را ارزیابی کنید.

«سوالات متداول راهنمای انتخاب بهترین جراح پلک»

پزشک متخصص باید دارای شرایط زیر باشد: تخصص و مهارت – معاینه کامل و تخصصی – انتخاب روش مناسب – آموزش به بیمار – هزینه منصفانه

استفاده از نظرات دوستان و آشنایان – پیدا کردن بهترین پزشک متخصص جراحی پلک در شبکه های اجتماعی – بررسی نمونه کارهای بهترین متخصص جراح پلک – تحقیقات محیطی در مطب پزشک متخصص عمل بلفاروپلاستی

دیدگاهتان را بنویسید

چطور میتونم کمکتون کنم؟How may I help you?
مشاوره با دکتر خوانساری
مشاوره