شماره تماس

09377999239

بهترین کرم های دور چشم

بهترین کرم های دور چشم - دکتر خوانساری

بهترین کرم های دور چشم

بهترین کرم های دور چشم کدامند؟ آیا خرید کرم دور چشم ضروری است؟ این پرسشی است که تقریبا همه افرادی که از کرم دور چشم استفاده می‌ کنند یا قصد خرید آن را داشته اند، از خود پرسیده اند. احتمال دارد این سوال پیش بیاید که چرا وقتی مرطوب کننده صورت دارید، به کرم جداگانه ای جهت دور چشم نیاز دارید. علاوه بر این، کشوی شما همین حالا نیز بدون نیاز به محصولات دیگر شلوغ است، درست است؟ ما در این مقاله ضمن پاسخگویی به این پرسش و مطرح نمودن موارد مصرف کرم دور چشم، بهترین کرم های دور چشم را به شما معرفی خواهیم نمود.

فهرست مطالب

پوست دور چشم به علت نازکی و حساسیتی که دارد، در مقابل شل شدن، تیرگی و گودی آسیب پذیر است. جهت خرید کرم دور چشم بایستی وسواس بسیاری به خرج داد چرا که این محصول به علت تاثیر مثبتی که بر پوست دارد در وسایل ضروری هر بانویی پیدا می شود، پس بایستی زمان خرید، به اصل بودن آن و نیز انتخاب بهترین کرم دور چشم توجه زیادی داشت. برای خرید بهترین کرم های دور چشم می توانید به عواملی مثل برند و نظر مصرف کننده ها توجه نمایید.

بهترین کرم های دور چشم - دکتر خوانساری

چرا بایستی کرم دور چشم استفاده کنیم؟

پوست اطراف چشم از آنجا که نازک است، علائم پیری را سریعتر از دیگر نواحی صورت نشان می دهد. این نازکی آن را نسبت به دیگر نقاط پوست صورت حساس ‌تر می کند و زمینه ابتلا به واکنش های آلرژیک را بالاتر می برد. به همین علت است که پوست ظریف پیرامون چشم نیاز به دوز اضافی TLC دارد، که احتمال دارد یک مرطوب کننده نتواند آن را تامین کند و اینجاست که صحبت بهترین کرم های دور چشم به میان می آید.
علاوه بر این، پوست پیرامون چشم تحرک بیشتری دارد. طبق گفته پزشکان، هر دفعه که چشم ها را حرکت می دهید، پلک می زنید، لبخند بزنید یا چشم ها را در حالت تعجب باز می کنید، از ماهیچه های اطراف چشم استفاده می نمایید. با گذشت زمان، عواملی همچون خشکی و نبود کلاژن و کم شدن خاصیت ارتجاعی، سبب ایجاد چروک های کوچکی در نزدیکی چشم می شوند که به طور معمول به اسم “پنجه کلاغ” شناخته می شوند.
همچنین با افزایش سن، ممکن است با افتادگی پلک مواجه شوید، استفاده از کرم درست و مخصوص می تواند از این اتفاق جلوگیری کند، هرچند امروزه با انجام عمل بلفاروپلاستی می توان به راحتی پف چشم ها را از بین برد، حتی روش هایی برای برداشتن پف بالای چشم بدون جراحی نیز وجود دارد. 

پزشکان می گویند: سیگار کشیدن و قرار گرفتن در معرض اشعه فرابنفش خورشید هم می تواند در ایجاد چروک کمک کند.”

گنجاندن کرم دور چشم در برنامه مراقبت از پوست می تواند چروک ها را به حداقل رسانده یا از آن ‌ها جلوگیری نماید و دیگر مشکلات پوستی همچون خشکی، پف، حلقه های تیره و میلیا را برطرف نماید. مطابق با گفته پزشکان، مناسب ترین زمان جهت شروع استفاده از این کرم ها پیش از آن است که فکر می کنید به کرم دور چشم نیاز دارید.
پیشگیری از نشانه های پیری آسان تر از اصلاح آن است، پس پیشنهاد می‌ کنیم از حدود سن 20 سالگی بر روی کرم دور چشم سرمایه گذاری نمایید. استفاده از کرم دور چشم دو بار در روز جهت نتایج مطلوب پیشنهاد می شود. البته باید توجه کنید که کرمی که تهیه می‌ کنید برای چه بازه سنی ساخته شده است. به طور مثال اگر 20 ساله هستید و کرمی برای اشخاص بالای 30 سال است، از استفاده کردن از آن پیشگیری کنید.
برخی از کرم های دور چشم علاوه بر داشتن مزایای بالا، به برطرف شدن پف زیر چشم کمک می کنند. البته بایستی گفت که هیچ کرمی، حتی بهترین کرم های دور چشم، نمی تواند به برطرف کردن پف زیر چشم به طور کامل کمک کند و بهترین راه از بین بردن پف زیر چشم، جراحی بلفاروپلاستی در کلینیکی تخصصی، همچون کلینیک دکتر خوانساری است.

مواد سازنده کرم دور چشم چیست؟

حال پیش از آنکه به بهترین کرم های دور چشم بپردازیم، بهتر است با مواد تشکیل دهنده کرم های دور چشم آشنا شویم. بعضی از مواد اصلی این کرم ها عبارتند از پپتید ها، اسید هیالورونیک و کافئین. کافئین با کاهش التهاب به کوچک شدن کیسه های زیر چشم کمک می نماید. در حالی که پپتید ها ساخت کلاژن را افزایش می دهند، پوست را جوان تر می کند.
از آنجایی که پوست پیرامون چشم غدد چربی فعال کمی دارد، مواد آبرسان همچون هیالورونیک اسید و سرامید ها جهت جذب و حفظ رطوبت ضروری هستند. در انتخاب بهترین کرم های دور چشم برای دارا بودن خاصیت ضد پیری، کرم دور چشم دارای رتینول یا مشتق رتینول را انتخاب کنید. علاوه بر این، شما بایستی عواملی را در نظر بگیرید، همچون نوع پوست، سن و غیره… 

بهترین کرم های دور چشم - دکتر خوانساری

نکات مهم قبل از خرید بهترین کرم های دور چشم

جهت انتخاب و خرید بهترین کرم های دور چشم، بایستی نکاتی را بدانید که در اینجا به آن ها اشاره می کنیم:
گول تبلیغات را نخورید: بعضی از برند ها و یا فروشگاه ها، جهت فروش بیشتر شعار هایی نظیر رفع صد در صدی پف چشم با کرم های دور چشم را می دهند، که بایستی گفت این مطلب از نظر علمی کاملا رد می شود. شاید بهترین کرم های دور چشم بتوانند در کم کردن پف زیر چشم (تا اندازه ای بسیار اندک) کار ساز باشند، اما در حال حاضر بهترین و قطعی ترین روش درمانی پف زیر چشم، جراحی بلفاروپلاستی است.
تعیین نیازهای پوستی: پیش از خرید بهترین کرم های دور چشم، نیاز است که احتیاجات پوستی خود را تعیین نمایید. پوست شما چرب است یا خشک؟ آیا چروک دارید؟ یا به مشکلاتی همچون پف چشم یا حلقه‌ های تیره ابتلا دارید؟ با تشخیص نیاز هایتان ، می ‌توانید یکی از بهترین کرم های دور چشم را انتخاب کنید.
مطالعه برچسب محصول: پیش از خرید کرم، به دقت برچسب محصول را مطالعه نمایید. برچسب شامل اطلاعات مهمی همچون مواد سازنده محصول، دستورالعمل استفاده و هشدار های مربوط به کرم است. مطمئن شوید که محصول انتخابی دارای مواد مورد نیاز شما است و هیچ ماده مضری در آن وجود ندارد.

مطالعه نظرات و بررسی ‌ها: پیش از خرید و انتخاب بهترین کرم های دور چشم، بهتر است نظرات مشتریان را مطالعه نمایید. این نظرات می ‌توانند در انتخاب مناسب ترین محصول کمک نمایند و اطلاعاتی در رابطه با کیفیت، عملکرد و اثربخشی محصول را ارائه دهند.
مشورت با متخصصان پوست: اگر که با انتخاب بهترین کرم های دور چشم مشکل دارید، می‌ توانید با متخصصان پوست مشورت نمایید. آن ها می ‌توانند با توجه به نیازهای شما، مناسب ترین کرم را برایتان توصیه کنند.
تست کرم پیش از خرید: در صورت امکان، پیش از خرید کرم دور چشم، می ‌توانید مقداری از آن را تست نمایید. این موضوع به شما کمک می‌ کند تا مطمئن شوید که این انتخاب با پوست شما سازگار است و هیچ نشانه ‌های تحریکی ایجاد نمی‌ کند.
با رعایت نمودن این نکات، می ‌توانید بهترین کرم های دور چشم را متناسب با نیاز های خود انتخاب نمایید و به حفظ سلامت پوست اطراف چشم خود کمک نمایید.

معرفی بهترین کرم های دور چشم

بهترین کرم های دور چشم و اصل بایستی خصوصیات مهمی را مثل آبرسانی، رفع پف (تا حدودی) و ضد چروک را داشته باشند. از همین نظر بهتر است در اینجا با چند نمونه از بهترین کرم دور چشم از نگاه مصرف کنندگان آشنا شوید.

کرم شیسیدو بنفیانس

می توان گفت این کرم یک کرم همه کاره است. استفاده از این محصول سبب سفتی پوست شده و به علت وجود اسکوالان و پپتاید آبرسانی قوی می باشد. از اصلی ترین ویژگی کرم شیسیدو می توان به ویژگی لیفت کننده و پیشگیری از خروج رطوبت از پوست اشاره نمود که سبب درخشانی می شود.

مشخصات کرم شیسیدو بنفیانس

  • مناسب انواع پوست ها
  • آبرسان و مرطوب کننده قوی
  • خاصیت رفع چین و چروک
  • درخشان کننده پوست
  • از بین برنده پف زیر چشم

نحوه استفاده از شیسیدو بنفیانس

کرم را 1 بار در روز و شب با نوک انگشت به شکلی ضربه ای به اطراف چشم بزنید تا به شکل یکنواخت جذب شود.

کرم آل ابوت آیز کلینیک

کرم آل ابوت آیز کلینیک به علت کلاژن طبیعی که دارد، از شکل گیری چروک در پیرامون چشم پیشگیری می کند. به علت حساسیت بالای پوست پیرامون چشم، این محصول بدون مواد آسیب رسان از جمله پارابن و چربی است. این کرم آب پوست را تامین نموده و از خشکی پوست پیشگیری می کند و یکی از بهترین کرم های دور چشم جهت رفع سیاهی پوست است.
مشخصات این کرم:

  • مرطوب کننده و آبرسان قوی
  • رفع تیرگی و پف زیر چشم به صورت تاثیر جزئی (جایگزینی برای عمل بلفاروپلاستی نیست)
  • حاوی ترکیبات گیاهی
  • مناسب انواع پوست
  • مانع پیری زودرس
  • جذب سریع
بهترین کرم های دور چشم - دکتر خوانساری

کرم دور چشم لیفت شنل

کرم لیفت شنل را می توان یکی از نام آشنا ترین کرم های ضد چروک دانست. این محصول با بکارگیری آخرین دستاورد های روز دنیا شادابی پوست را به استفاده کنندگان خود هدیه می دهد. اگر به دنبال کرمی هستید که لیفتینگ مناسب و بالایی داشته باشد، این کرم توصیه می شود. ویژگی های این کرم:

  • آبرسان قوی
  • جوان کننده پوست
  • سفت کننده قوی
  • رفع چروک
  • از بین برنده پف زیر چشم به صورت جزئی

طریقه استفاده:
مصرف این نوع کرم شنل ساعت مشخصی ندارد. در زمان استفاده، کرم را به طور کامل به دور چشم خود پخش کرده و پس از گدشت 10 دقیقه با پد آن را پاک کنید. به جهت آنکه تاثیر کامل خود را بر روی پوست بگذارد، پیشنهاد می شود پس از استفاده، ماسک تقویتی استفاده کنید.

کرم دور چشم استی لادر

این کرم را می توان یکی از بهترین کرم های دور چشم و رفع سیاهی پوست نامید. این محصول خاصیت درمانی دارد که به جوانی پوست کمک فرد می کند. این کرم در مقابل آلودگی های محیطی محافظ خوبی بوده و سبب رفع آثار خستگی و پف می گردد. مشخصات کرم دور چشم استی لادر: 

  • ترمیم کننده
  • پیشگیری از ایجاد چروک
  • خاصیت ضد آلودگی و التهاب
  • مناسب تمام پوست ها

کرم دور چشم دیور کپچر توتال

این محصول به علت آبرسان و نرم کننده ای که دارد، سبب لطافت پوست دور چشم می گردد. مواد روشن کننده در این کرم، سبب رفع تیرگی در طول زمان خواهد شد. این محصول را می توان یکی از بهترین کرم های دور چشم برای افرادی دانست، که می خواهند در مدتی کوتاه بهترین نتیجه ممکن را ببینند.
ویژگی این کرم دور چشم:

  • ابرسان قوی
  • ضد چروک و ضد پیری
  • حاوی مواد ارگانیک
  • کرم دور چشم تاچا

کرم دور چشم تاچا

کرم تاچا حاوی مرطوب کننده قوی بوده و در دسته بهترین کرم های دور چشم قرار می گیرد که سبب از بین رفتن چروک و تا حدود کمی پف زیر چشم می شود. این کرم به علت آبرسانی قوی که دارد، باعث آرامش پوست اطراف چشم خواهد شد. پروتئین موجود در این محصول سبب شده تا یک لایه از رطوبت روی پوست حفظ شود. ویژگی های این محصول:

  • رفع چروک، تیرگی و گودی
  • تاثیر کم بر بهبود پف زیر چشم
  • نرم کننده
  • ضد پیری
  • روشن کننده پوست
  • حاوی آنتی اکسیدان
  • نداشتن رایحه

کرم آبی رویال گرلن

کرم آبی رویال گرلن خاص دور چشم، را می توان به عنوان یکی از بهترین کرم های دور چشم برای از بین بردن علائم پیری پیشنهاد کرد. این محصول ضد چروک فوق العاده ای است، که سبب رفع خطوط نسبتا عمیق پوست شده و از برگشتن آن پیشگیری می کند. خصوصیات کرم آبی رویال گرلن:

  • از بین برنده چروک
  • بافت سبک و ابریشمی
  • آبرسان قوی
بهترین کرم های دور چشم - دکتر خوانساری

انواع کرم های دور چشم

بهترین کرم های دور چشم در راستای اهداف خاصی مثل رفع و کاهش چروک، لک و تیرگی و خشکی پوست ساخته شده اند. مصرف کرم دور چشم برای همه سنین (تقریبا از سن 25 سالگی) نیاز است؛ ولی عملکرد این نوع کرم ها برای افراد با سنین بالاتر بهتر. پس می توان محصولات پوستی را علاوه بر نوع عملکرد، به تناسب شرایط سنی مختلف هم دسته بندی نمود. توصیه می گردد ضمن توجه به نیاز پوست و سن خود، بهترین کرم دور چشم را تهیه و مصرف کنید. انواع کرم دور چشم، شامل این موارد است:

  • انواع کرم دور چشم بر مبنای نوع عملکرد
  • کرم دور چشم مرطوب کننده و آبرسان
  • کرم دور چشم برای پف دور چشم (درمانی قطعی نیست)
  • کرم برای چروک دور چشم
  • کرم دور چشم ضد تیرگی
  • انواع کرم دور چشم بر مبنای سن
  • کرم دور چشم بالای 25 سال
  • کرم دور چشم بالای 40 سال

لطفا توجه نمایید که سن پوستی هر شخص با شخص دیگر متفاوت است و بعضی از اشخاص بایستی مصرف این کرم ها را از سنین پایین تر شروع نمایند.

بهترین کرم های دور چشم ایرانی

بررسی ها نشان می دهد، کسانی که از محصولات سرچشمه گرفته از اقلیم خود استفاده می نمایند، بیشترین تاثیر مثبت را می پذیرند. این مورد در لوازم آرایشی هم صدق می کند. استفاده از یک محصول ایرانی همچون کرم دور چشم درماتیپیک، نه تنها سازگاری بیشتری با پوست افراد ایرانی دارد، بلکه از لحاظ قیمت نیز به صرفه تر است.
البته کیفیت بالای مواد سازنده کرم ایرانی، در قیاس با کرم های خارجی، یکی دیگر از عللی است که افراد را به خرید بهترین کرم های دور چشم ایرانی ترغیب می کند. حال شما معروف ترین برند های ایرانی در حوزه ساخت کرم دور چشم را می شناسید؟
در اینجا به معرفی چند مورد از بهترین کرم های دور چشم ایرانی می پردازیم:

کرم ام کیو

کرم کیو 6 در 1، یکی از محبوب ترین کرم های ایرانی است که وظیفه کاهش تیرگی، رفع چروک و جوان سازی دور چشم را برعهده دارد. وجود دو عامل مهم یعنی قیمت مناسب و کیفیت بالا، بر محبوبیت این کرم دور چشم افزوده است. در ادامه با چند خصوصیت ام کیو، آشنا می شویم:

  • مناسب انواع پوست
  • دارای خاصیت ضد آفتاب
  • تقویت کننده رطوبت
  • کاهش پف و تیرگی
  • لیفت کننده پوست
  • افزایش استحکام و پیشگیری از شل شدگی
  • دارای خاصیت ضد چروک

کرم دور چشم ایرانی درماتیپیک

کرم دور چشم درماتیپیک، محصولی است که می تواند چروک ها و تیرگی های پیرامون چشم فرد را به سرعت بهبود دهد. وجود مواد مغذی همچون روغن جوانه گندم، کلاژن و… در این کرم، آن را در بین انواع کرم دور چشم به یک گزینه مناسب تبدیل کرده است. با کرم درماتیپیک محال است در پیرامون چشم احساس خشکی نمایید، چرا که این محصول قابلیت آبرسانی زیادی دارد. اگر به دنبال بهترین کرم های دور چشم ایرانی هستید، درماتیپیک یک پیشنهاد خوب است. این کرم دارای ویژگی های زیر است:

  • دارای ویتامین E، C، B و A
  • تقویت کننده رطوبت پوست
  • مناسب برای چروک های سطحی

سی گل

کرم دور چشم سی گل، یکی از موثر ترین محصولاتی است که می تواند چروک های دور چشم و تیرگی ها را درمان کند. از ویژگی های این کرم، می توان به بافت سبک و جذب سریع آن اشاره نمود. در ادامه بیشتر با مشخصات این کرم آشنا خواهید شد.

  • دارای ویتامین‌ C، A، E
  • دارای خاصیت ضد آب
  • توانایی ترمیم پوست
  • مناسب برای انواع پوست

سینره

اگر به دنبال محصولی هستید که لک و تیرگی های دور چشم را بهبود بخشد، سینره یکی از بهترین گزینه های کرم های دور چشم برای شماست! استفاده از این کرم، گردش خون دور چشمتان را افزایش می دهد و با افزایش رطوبت، به جوان سازی پوست کمک می نماید. شما می توانید در ادامه با خصوصیات بیشتری از کرم ایرانی سینره آشنا شوید:

  • خاصیت ضد آب
  • درمان سیاهی دور چشم
  • پیشگیری از شل شدگی پوست

لافارر

لافارر، یکی دیگر از بهترین کرم های دور چشم محصول داخل است که توانایی آبرسانی پوست و رفع چروک را دارد. از خصوصیات این محصول می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • پیشگیری از افتادگی پوست
  • ضد چروک
  • افزایش کلاژن سازی
بهترین کرم های دور چشم - دکتر خوانساری

بهترین کرم های دور چشم خارجی

در قسمت های قبلی بصورت کلی در رابطه با بهترین کرم های دور چشم صحبت کردیم. حال به تفکیک چند مورد دیگر نیز از بهترین کرم های دور چشم خارجی معرفی می کنیم:

کرم دور چشم فابریگاس
اگر به دنبال کرمی خارجی با کیفیت بالا هستید، از کرم دور چشم ضد تیرگی فابریگاس استفاده نماببد. این کرم دارای عصاره سنتلا آسیاتیکا و گلیسیرین بوده و بافتی سبک دارد.

کرم دور چشم ویلی کر
کرم دور چشم سه کاره ویلی کر ضد چروک و تیرگی است. این کرم با بافتی سبک به آسانی بر روی پوست می نشیند و جذب می ‌شود.

کرم دور چشم فیداتو
این کرم تحت لیسانس سوئیس است. کرم دور چشم ۳ در ۱ فیداتو ضد چروک تیرگی بوده و آبرسانی قوی را برای پوست دور چشم فراهم می‌ نماید.

کرم ویرا استتیک
به عنوان یکی از بهترین کرم های دور چشم خارجی (تحت لیسانس ایتالیا، ساخت داخل) می ‌‎توانید از کرم ضد چروک ویرا استتیک استفاده نمایید. این کرم جذب سریعی داشته و بافتی نرم و سبک دارد. با مصرف این کرم می ‌توانید به رفع افتادگی پوست پیرامون چشم کمک نمایید. دیگر مزیت های این محصول عبارتند از:

  • افزایش خون ‌رسانی به اطراف چشم
  • از بین برنده چروک دور چشم
  • کاهش پف پیرامون چشم

سخن پایانی

در این مطلب در رابطه با بهترین کرم های دور چشم سخن گفتیم و بهترین کرم های دور چشم خارجی و نیز داخلی را معرفی کردیم. نکته مهمی که بایستی به آن اشاره کنیم این است که این کرم ها همگی نقش مکمل درمان های دیگر را دارند و به عنوان درمان قطعی عارضه ای پیشنهاد نمی شوند، به عنوان مثال عارضه پف زیر چشم تنها با عمل بلفاروپلاستی به طور قطع برطرف می شود و استفاده از این نوع کرم ها برای رفع پف زیر چشم چندان کارساز نخواهد بود.
عمل بلفاروپلاستی در لفظ شاید جراحی محسوب شود، اما امروزه به لطف پیشرفت علم پزشکی و تجهیزات روز، جراحی ای است که با کمترین ناراحتی و کوتاه ترین دوره نقاهت انجام می گیرد. کلینیک دکتر خوانساری به عنوان یکی از محبوب ترین کلینیک های کشور، خدمات عمل پف زیر چشم و بلفاروپلاستی را انجام می دهد که برای درمانی قطعی برای بلفاروپلاستی می توان از آن بهره برد.

دیدگاهتان را بنویسید

چطور میتونم کمکتون کنم؟How may I help you?
مشاوره با دکتر خوانساری
مشاوره